Rebel Millionaire

Kat: Alright, I have no idea what just happened there. Okay. That was so weird.

Patrick: Alrighty, man.

Kat: That's literally never happened before. It was too much power for Facebook.

Patrick: Too much. I'm telling you, too much. I never really told that story before either and I'm just like, ah, I just felt like ... I haven't really told that story in this, I've wrote about the story, but I haven't really said it, you know. So, yeah. Especially not a live stream in front of a people.

Kat: This is what happens because we said we were going to do being funny and entertaining and now we're just going super deep.

Patrick: Yeah, yeah, we did.

Kat: But this is what happens. The camera goes on and it goes wherever it's meant to go. Hey, what's up Ryan.

Patrick: It goes where it goes. What up Ryan.

Kat: The message goes wherever it's meant to go. But what I got out of that story was you just fucking decided and then it happened because you actually decided to change things, right? It was like boom, I'm moving into a new phase.

Patrick: Yeah. yeah, so I walked in there. I walked into the newest gym I was like, "I'm out, blase, blase, blase." I went to my house and from there just started trying to push it together. I didn't have very many bills, you know, so it wasn't that hard, and I just started to do ... This is the first time that I actually like started to tamper with doing something like this, with like sending out energy and messaging and stuff like that. I just started doing my thing and in a subtle way what I was doing was like I was trying to ... This is what I was talking to you about on a previous livestream, this is where I started to do things like survival gear and anything else that wasn't really me. I sell survival [crosstalk 00:01:58]. Yeah, bonded blogs, and everything that was mine, right?

Patrick: And then I was just doing that and doing that and doing that and my old friend from the dealership who had came through and done his thing left and then started his own thing, Ryan Motherfucking Stumen, he started seeing that, right? He wouldn't have been able seen this if I wasn't doing it, you know what I mean? I didn't know at the time that's what happened, but he noticed that I was out here trying to do my thing so he reached out and he was like, "You know, you need to come check out what I got over here. I know you're trying with the bondage blog, I know you're trying with the survival gear and it probably isn't working for you really well, is it?" And I was like, "Nah, it really ain't, dog."

Patrick: So I went over to see what he had going on. That's when I first got into a little bit internet marketing and the real shit, you know? The best mentor to help me out and take me through all this stuff. And so he pretty much took me as like his right hand man, showed me like all this stuff. It was just a great experience for me. It was basically like college for entrepreneurs, pretty much. What happened was, though ... I remember that, though. I remember not having anything. I remember trying and trying and trying to make a sale online. I'd never done that before. I'd never sold something like a digital programme or something like that. I'd never sold any of that stuff online before. I thought it was a bunch of weird shit, you know what I mean? Like who the fuck is going to buy ... One of Ryan's first programmes was something called Show Up and Close It and it was like 30 audio trainings. Some of them are like six minutes long and he had it set to like $4.97 and I'm thinking like, "Who's going to buy this?" You know what I mean? So I didn't really believe in it like-

Kat: I bought that programme.

Patrick: You bought it, right, of course, like a bad ass bought this. I'm a fucking billionaire-

Kat: I bought it. I bought it for my team, actually. I don't know if they did it. I'm probably one of those bad clients that buys online programmes and then doesn't ever open them or log in.

Patrick: A lot of people bought that programme though, you know? Like I sold a bunch of them. So that was like my first thing that I sold, you know, like online, and from a fucking house where I was flat broke and finally ... He fired me like three times because I couldn't sell it. I just couldn't believe. And finally I remember it cracked. And I just remember that day like it was yesterday. I remember going to the mall and being able to buy ... It was like Christmas and I didn't think I was going to by my family anything like that and like eh, here's goes another Christmas of being broke and all that shit and I just cracked it open. The sales just started to come through. And I just remember being at the mall and walking through there and I was listening to the song Muy Tranquilo, it's by Grammatic. I remember the song and everything like that, and I was just jamming around the mall listening to it and fighting back tears. So I remember that. And I have broken through that space of that part, you know what I mean? I've broken through that already and now I'm out here trying to fucking do it again. So yeah, I guess I've already done it so what the fuck am I talking about?

Kat: There you go. I don't think we've remotely touched on the title of the topic of our show but I think more people need to tell this part of the story and the journey because everyone goes through this shit. And then when you tell your own story, you reaffirm your own confidence and belief in yourself from telling it. You remind yourself the things that you've done where it was scary or you had to make a massive life change and then literally I always think any time I've ever really decided to do something, then I did it and I got the result 100% of the time. Alright, Pat always looks like such a badass, probably that's because I am. Frank Kern actually made a video for me on Friday that testifies that I'm a certified badass.

Patrick: I saw your badass-ery too when you fucking when you were working out. I'd just never seen like nothing that. Just such a savage at the gym. I was just like, whoa.

Kat: What? Oh when we went to the gym last week?

Patrick: Yeah, when we worked out together you were just killing it. I was like dude, fuck, what a beast, man. It would make anybody, and I've seen people out there working out, even like trainers and stuff and just blowing it out. It was crazy.

Kat: Thank you. And I know it all, but even that's another example. Actually, who wants me to do this? You just reminded me of something I thought of this morning. I think I'm going to make a programme on how to age backwards. Who would buy that programme? Because I think I've started to age backwards. You're going to buy the programme. I meant for women, but sure, we'll do a section for men.

Patrick: I'd buy it.

Kat: Well actually, though, the gym thing, like obviously I was a trainer for 13 years, like the life I said to you then, well you've got to hope that I know how to train after being a trainer for 13 years. But sorry, I remember when I was 19, Ryan's going to buy it. Yeah, Ryan, I've seen products from you from four years ago. You should buy that. Sorry. Not sorry. When I was 19, I was doing upright rows in the gym and I was just getting the little bit of muscle definition coming through for the first time. I started working out when I was 17 and I remember looking at myself in the mirror and I remember having the though, 'huh. If I just kept doing this every day, like really consistent, by the time I'm 40, I'm going to have arms like Donna and I'll be just looking like I made a decision in my head in that moment, I'm going to get better and better with age.'

Kat: And I look at photos of me from like four or five years ago and I look ten years old than I do now because there was a lot of stuff that wasn't in alignment in my life. And now, the time ... I feel like it's egotistical to say all this, but it's also true. Like even last night, my branding guy who does all my branding stuff here in LA, we were talking about Botox and I said something about how I always thought that one day I would get Botox, but now I've decided I won't because I read a research people that it freezes your actually emotions. And he's like, "What, you don't have any work done, yet?" And I'm like, "No, I've done nothing." Or last week the customs guy was staring at my passport for so long he's like, "This just doesn't match. The age isn't right." Or something like that. And I was like yes, because I fucking manifested it since I was 19.

Kat: So being a badass is a decision you make in your head in whatever form that is and you just decide that's how it's going to be; less stress. Yeah, stress maybe is part of it. I think it's decision and choice, but that's stress as well. Now that you have more money, you have less pressure. I don't think it's to do with the money. You might be [inaudible 00:08:41]. I think it's alignment and I think it's a decision. Like I decide in my head that it's easy to stay in shape, that I get in better and better shape as time passe, that well now I've decided that I'm ageing backwards and it seems to be working, so, I don't know.

Patrick: Do you journal about your appearance?

Kat: Yes. Yeah. I journal about everything. It would be kind of embarrassing I suppose if people saw the stuff I write in my journal, because some of it sounds quite, like, I don't know, flippant? Not flippant, what's the word? Just kind of not that important or something or just a bit silly. But I write selective body stuff. I'll write stuff like "I always look and feel fucking amazing. I love my body inside and out." I'll write stuff like, I'm journaling on my breasts growing bigger. I just started that last week.

Patrick: What?

Kat: I'm journaling-

Patrick: You're journaling what?

Kat: -my breasts growing bigger. But I only started this-

Patrick: Oh, on your breasts growing?

Kat: Yeah, but I only started that last week, so I don't have any data to report back on that yet. That's a new one.

Patrick: Like, "They're getting bigger today. Getting bigger today."

Kat: Yeah, why not?

Patrick: I found out that shrivelling is a process, so, just wanted to let you know that.

Kat: Well, there's research that shows that if you just think ... Like they did research on bicep muscles that one guy's doing like bells on one side and then just thinking about the other side and you got better results just from the thinking.

Patrick: Just from the thinking?

Kat: Yeah. So I'm just saying why has this never occurred to me before? Let's test this out. Okay, everyone's going to start journaling on their breasts growing bigger, now. Brittany's in.

Patrick: And all the dudes are going to be journaling on their penis size.

Kat: Well, yeah. Journal whatever you've got to journal, people.

Patrick: I don't want to be this long.

Kat: Whatever you believe is possible and real. That's a true thing. But I journal on like I always look and feel amazing, have great abs. I write like I have a perky butt and tight legs like I feel embarrassed with what I write, but I just write what I want.

Patrick: Yeah, you brought in some detail, damn.

Kat: Huh? Detail, yeah.

Patrick: You're going into detail, yeah. Hold on, I've got to plug this phone in though. Shit goes very quick when you're live streaming, you know what I mean?

Kat: I know. I've got to go in five minutes anyway. I've got to go catch a plane to Australia.

Patrick: Damn. So we didn't even talk about the title, huh? We just went all the way [crosstalk 00:11:15]-

Kat: I think we approved the tile.

Patrick: True, true.

Kat: We just did a live demonstration of the title.

Patrick: Well I don't even know what the title is? What the hell is the title?

Kat: You made the tile up. It was something about-

Patrick: I know, I forgot what I made up.

Kat: -how to find satisfaction in your art, which is actually what we're doing a live demonstration of right now.

Patrick: Live demo right here and now. But the reason-

Patrick: -The reason I did tell that, too, is because I wanted to say that in this case ... You only got five minutes, so we should be good to go. Let me plug this in. But the reason I made that is because I was telling about my thing that I dropped today, my offer that I took forever to make, and I dropped it today and there was not then one sell as of dropping it, so I'm still, it's just like ... I'm just so satisfied with it that I really don't care if it does or doesn't. But that's cool because I'll make another one and it will, you know what I mean? And I'll keep getting better at it. But the things is-

Kat: That's a normal thing, right.

Patrick: -I'm so satisfied. Say again?

Kat: Well, that's normal because you're not hosting the workshop until a week or two away, there's no urgency for people to have to buy right now anyhow. If you had some bonus or they get something straight away for signing up, then you'll get sales at the start. But my programmes that end up with a hundred people in them, if I drop them and the thing is not happening for ten days or something and I don't give some incentive to say yes/no, I get maybe one sale or one or two or none and then it will still get whatever it gets at the end. That's why oftentimes I give people, like if you join up strait away, then you get I call it the pre-Web, like you'll get some bonus trainings or you might get added to the basic group right away. Otherwise it's all going to come at the end anyway. There's no urgency.

Patrick: Okay, cool.

Kat: But the offer is fucking amazing.

Patrick: I was like did you just dissect my offer and tell me what the fuck was wrong with that shit? Alright, I see what you did there.

Kat: I can't help it. It happens automatically.

Patrick: You're like, "By the way, if you would've put this here and you would've put that there and you would've put this here, if you would've [inaudible 00:13:34], people would be buying it."

Kat: Like I said, my stuff doesn't ... I'll get little or no sales when I first launch, unless I do some special by now thing, like a bonus or first ten people or something, which sometimes I do that and other times I don't do it, and then my team will be like, "It's not selling," and I'm like whatever, it's not starting for a week. No one's going to buy now. Why would they buy now? They'll buy it at the last final minute, you bunch of flakers. You should just make fast decisions, not wait until the end.

Patrick: Exactly. You should have it while it's hot. That's what I say. So we didn't -

Kat: I have to go.

Patrick: -any of the entertaining ... I think this was entertaining enough. What do you think?

Kat: I think it was entertaining, not in the way that we discussed that it might be, but I think it was fucking powerful.

Patrick: I want to do an entertaining one with you soon enough, you know? It was definitely powerful, but we've got to do the entertaining stuff because you're definitely good at entertaining as well.

Kat: Well, we're hilarious and it would be irresponsible and selfish to hid that gift from the world. And we're nice people, so we will share it with people.

Patrick: Yes, very much so. Good. They need it.

Kat: Yes. Exactly. Alright. Final words of wisdom?

Patrick: That's it. I pretty much laid it out on the table, so there you go. If you're going through some shit, I am, too. Let us go through some shit and come out on the other side better people.

Kat: Love it. Go and watch the replay. It's in two parts; for some reason Facebook couldn't handle the intensity. Keep pressing fucking play. Bye.

Patrick: Later.

Direct download: Take_2_Finding_Satisfaction_In_Your_Art_with_Patrick_Grabbs_-_Audio.m4a
Category:general -- posted at: 10:21am AEST

Kat: Alright. We cannot begin yet. Okay, one second. Hmm, approve.

Kat: I feel like I'm brand new to the internet when I do these sorts of things.

Patrick: Hey!

Kat: I feel like such a magician.

Patrick: We can begin.

Kat: To me it's like a greater accomplishment to successfully do a split screen broadcast then it is to launch some massive new programme.

Patrick: It's pretty badass.

Kat: Yeah, I was very scared about how that would work. I felt technologically challenged.

Patrick: I'm trying to get used to it. But I ...

Kat: Is somebody seriously sending angry faces?

Patrick: Yeah. Probably Brandon.

Kat: Brandon's angry that he's not on the live stream.

Patrick: Yup. Sorry Brandon, not today. Not today.

Kat: Not today. I've got to say that my lighting looks better than your lighting.

Patrick: Not right now. I put in my room so I can get way better lighting. Actually I'm gonna do you even ...

Kat: You're view is way better.

Patrick: I'm gonna do even dirtier than this.

Kat: Dirtier? We're going dirty already?

Patrick: Real dirty style. There we go. Okay. Actually I'll get in that bed.

Kat: Is that an accent? Whose got an accent? I don't have an accent, obviously. Everybody knows that.

Patrick: No way.

Kat: My accent is ...

Patrick: It's purely for shits and gigs.

Kat: One day, maybe when you've known me for a hundred years, you'll figure out that I'm not British.

Patrick: British, Australian, it's the same thing. I'm sorry to let you know it.

Kat: Oh, it's so not.

Patrick: Alright, so I'm all set up now. So my lighting is good. Let's see where you told me about the ... To turn the lighting on. I can't really do it. That's one thing that's missing here, is that little button you showed me to brighten it up. You know, to brighten the ...

Kat: You look bright.

Patrick: Yeah, let me see if I can switch that on.

Kat: You look like you've got a tanning line [inaudible 00:02:26] on your face.

Patrick: That's good. 'Cause I definitely do not. But let me get some more. Put that down. Boom.

Kat: Alright. Now we're gonna go into it.

Patrick: I don't know how you want to start this off, but I'm ready. I am in the zone.

Kat: Firstly I think we need to set the tone, and let people know that this will only be serious and professional content. No laughing emojis are allowed.

Patrick: Hey let me share this. I wonder if I can share this with my group? Let's see if that works on this thing.

Kat: Yup.

Patrick: Okay, share to group. Awesome. Players club, there we go.

Kat: Hey.

Patrick: Boom, it's done.

Kat: I just said no laughing emojis you guys. Don't send laughing emojis automatically when I say "no laughing emojis". That wasn't funny at all. It was completely non-funny. We've actually had a serious discussion about this live stream before. We went live, it's actually taken all day, neither of us have accomplished anything. Except discussing the fact that this live stream will be only serious and professional business.

Patrick: Straight professional. Only professional business. Strictly business.

Kat: Purely professional. Strictly business. People wanted me to introduce you again. How did every ... how did ... You gotta go ... Sorry can't do intros again. We did intros last week. You're gonna have to go to his profile, follow his profile. You'll very quickly figure it out. You'll either be deeply drawn in, or potentially shocked and appalled and you'll leave.

Patrick: Gonna be horri ...

Kat: Much the same as when people [inaudible 00:03:55] my profile.

Patrick: You'll be horrified. Yeah I'm on a camp chair, Meg. Meg just asked me if I'm on a camp chair. This is a camp chair in my house.

Kat: Yes.

Patrick: That's a quick ... But that's a good segue right there. Why am I on this camp chair? I'll tell you why. You know, I'm just recently starting new, you can go check out my stuff. You see all the stuff that has been going wrong since I actually finished my offer, and put my offer out there. Right?

Patrick: So, I had quit my job to go start doing all this crazy cool shit that Cat told me about. Convinced me to go be myself and just say whatever the fuck is on my mind. Just have ...

Kat: I didn't convince anybody of anything.

Patrick: You convinced me. She convinced me to do it, so I just quit my job. If this fails, I'm blaming it all on you Cat. I'm blaming it all on you. And uh ... Yes you.

Kat: I did nothing. I just lead my damn life and then people do whatever they want in response to it.

Patrick: What I heard was "Quit your job, Patrick, quit your job." So over and over again I'm hearing this, and I left. And so ...

Kat: Question.

Patrick: What's that?

Kat: Can we block Ryan's [inaudible 00:05:07] from being on this live stream?

Patrick: Yeah he's [inaudible 00:05:09]. Very, very mad. But I think he knows that you had some kind of part in this whole thing. So, of course.

Patrick: But anyways, so I just jumped off cold turkey. Needless to say, I still had a shit tonne of bills, 'cause I live a pretty expensive lifestyle. And so, yeah I just said "Fuck it". I just had a couple of skills.

Patrick: Now I do have a few skills. I do build marketing automation systems. I do build for people like Cat, coaches. You know I can take your shit and boost that shit up. You know what I mean? Get you some automation going, make you some money. But, that's a skill that I'm not really trying to use. Why? Because somebody else is trying to do this shit for myself.

Patrick: the first time in my life, I'm making my own bed, I'm doing my own thing. I'm doing it for myself. What's on my mind is going to come out. Putting it out there, and just to bring this all back home. The fucking deal is, ever since I started doing this, every fucking thing I can possibly think of, that could possibly go wrong, is going wrong.

Patrick: As a matter of fact I'm on a cell phone right now. Because my laptop screen, my mac screen burnt the fuck out. TV burnt out. I can't even, the list goes on and on. It's just.

Kat: What? The TV burnt out now?

Patrick: The TV burnt out, the laptop screen burnt out. First the laptop screen burnt out. On my mac that I bought, like probably two years ago, all of sudden that shit burnt out. On the day that I dropped my offer, mind. On the day that I finally, finally stayed up all night, and crafted this thing out and wrote it all up.

Kat: Tried to go to bed halfway through.

Patrick: Tried to go to bed halfway through. Not being able to. And staying up and finishing it. Then waking up early in the morning and even more finishing it. And then even halfway through the day, till one o'clock today, finally finishing it. Off of a MacBook, which had a burnt out screen. That I hooked up to a big ass TV, in the living room.

Kat: Which looked amazing.

Patrick: It looked pretty good. Yeah it looked amazing. I was gonna do what you told me. Which was present my offer. Instead of just writing it out, I was gonna present my offer on TV. It was gonna be all crazy, badass, a great idea. I thought it would have been fucking wonderful. Had it worked.

Patrick: So, you know, TV burnt out. Brand new TV mind you. Don't buy Zenio. The MacBook burnt out, and now won't connect to that TV. I took it in here to the other TV. It won't connect to that one either. And every possible thing to prevent me from doing this, has been happening.

Patrick: So now, I have a little phone, and a camp chair. Because I'm not gonna sit in there, I'm gonna sit right here and actually have something go right. I'm having a good backdrop, right?

Patrick: I have a good backdrop, and just ... I don't know. This is going pretty well I think.

Kat: It's going exactly as it's meant to. Are you reading the comments?

Patrick: I am kind of, yeah. I was just talking. I get ADD so I can't really, I'm gonna have to go back.

Kat: Well, everybody's like "Your whole life is blowing up". I think Katie said, this is pretty much ... You know this, this happens. I hear this every single time somebody actually full backs themselves.

Kat: Yeah exactly what Kristin said. It's an "are you sure" from the Universe.

Patrick: Yeah, it's double check on it right? I don't fucking know. I don't know, but it's crazy. It's like a poltergeist, or something is ...

Kat: It actually means ... Do you know what it means? It means, like all that shit happens. The more that shit like that happens, the answer is you just gotta be like "bring it the fuck on then, I'm ready". And let it go faster. And then it's a level up after that. It's the breakdown, before the breakthrough.

Patrick: Yeah.

Kat: Like for sure, if shit starts blowing up it's means that I'm about to go to a super high next level. And I've seen it a million times with my clients, and friends.

Patrick: It's gotta be right there. You know, that's the one thing too. I'm totally, so all in with it and every single day I get even more all in on it. And just finishing that up, and just putting it out there and seeing all shit happen. It just makes me want to go even more all in, you know? So I'm like, let's just keep seeing how far this goes. And maybe, maybe you know, six months down the road I'm gonna be fucking living in a shoe box somewhere. Maybe.

Patrick: But then I still have faith, and I still know that there's going to be that sales that gonna come in there. Eventually. It's gonna come.

Kat: I think it's about, like everything that you would lean on outside of yourself gets striped away, and you learn how to fully lean on yourself.

Patrick: Yeah.

Kat: Yeah, "Arrow is drawn back before being shot forward" says Stephen.

Patrick: He's in my ...

Kat: Exactly.

Patrick: He's in my entrepreneur players club. What's up Stephen? I dropped the link back there.

Kat: Yeah, you gotta put that link for the club in here.

Patrick: I gotta be marketing myself now. You know what I mean? I gotta be doing this.

Kat: It's exactly how it goes for everyone. It's like, it's the test. And it's the "are you sure", and it's when you start laughing at it and be like "okay, I see what's happening here. Surrender." Then it all just starts to wash over you.

Kat: But it makes you stronger anyway. Like, you're already getting stronger through it everyday.

Patrick: It's tough. Some crazy stuff happened today too, though. Like just goes beyond that. Just to let me kind of know I'm going on the right path. Like, you know Travis Plum, he's on here right now. He's all in. He says "all in".

Kat: [inaudible 00:10:49]

Patrick: Yeah T Plum was over here today, and he is just all in. We have another sales guy that's gonna be coming on. He's doing his thing, and he just kind of popped up. So it just kind of feels like there's support now, on that. It's cool to see there's some other shit going on. It doesn't totally feel like I'm out here by myself, even though shit's still fucking up.

Patrick: Shit's still fucking up for them. They're in the same boat, but now there's us. We're pouring the water out of the boat. And we're motivating each other. And it's kind of difficult when you're just by yourself doing it, but you kind of get those thoughts. You know what I mean?

Patrick: The thoughts ... I don't know if you know what I mean, but you get the thoughts that ... You probably haven't had these thoughts in a long time.

Kat: I don't know. Yeah, well I still remember though. It doesn't seem like that long ago for me really, since I was in that place. It's not actually that many years ago.

Kat: But you know what I think is really cool? Basically nobody would talk about it, like you're talking about it right now, while they're going through it. Everybody waits till afterwards. Like even I fully talk about it as transparently as what you're talking about it right now.

Kat: Nobody does that. Everybody waits till later on, and they can tell story. Or they might tell a little bit of it. [inaudible 00:12:17] your just like, "There it all is."

Patrick: Hey I thought about that too, but I'm like, you know what if I'm going down through it, if I'm going to go through it, I'm like, might as well fucking do it. Just do it.

Patrick: I was thinking though, and this is something I want to talk about. 'Cause I had wrote like a pretty long post earlier today, to go in company with my thing. You know. And it's like talking about how, you know I'm just gonna fucking do it. And I'm just gonna drop the parachute out and just fucking, just go and do it.

Patrick: Not only that, I'm gonna show you guys ... I'm gonna let you all in to see it, and you know. I promise you that I'll take everybody through this whole thing and you'll be there, and everything like that. And there's all sorts of different options that could happen for me.

Patrick: In the next month, or two months that if I don't put up, if things don't happen then there's very low levels that I can go to. But I'm totally comfortable with that. I've been there before.

Kat: Right.

Patrick: Be fun if ... I didn't think about that, you're right. But I have seen a couple of people do this before though. I saw one sell his, I saw one guy with line sell all of his shit and just start from scratch, you know. But I don't know how far he made it. I haven't seen him or heard from him in a long time.

Patrick: You have the Demio webinar kids that created their own webinar software, and they did the same thing, and haven't heard from them in a while. So typically it hasn't worked out well for people that have, maybe like ... I guess what I'm saying I'm doing here is like how to just ... And I have been talking about it and walking it through the process of being honest about it, and saying that shit's getting fucked up.

Patrick: I just gave Ryan back my car. You know what I'm saying? Like he had, when I worked for him, I'd had a fucking badass Maserati and everything like that. He'd let me use like a company car or whatever and I'd pay him the note on it and everything like that. It was nice and made me feel good. But I just went and gave it back to him. You know, so no car.

Patrick: So, but I don't really need too much, where I really need a car anyway. I got my mind on, you know, bally at in about two months when my lease is up here. So you know, shit's going down. It is what it is. Fuck though.

Kat: It's the all in thing.

Patrick: Yeah, what's more important to me is the end treasure that's there. That I know is there, and that is there. I mean honestly, I'd rather have some different shit anyways.

Kat: Exactly. It's just exactly like that meme you made with the plane flying off the cliff. Like, most people wouldn't be willing to go through it.

Kat: Like the crazy thing, I used to wonder what is the worst thing that could possibly happen if I would run out of money, and if things didn't turn around, and it got down to where I had like, eight, nine cents in the bank. Then I would always end up making a few dollars to just, kind of keep my head above water. But sometimes I couldn't buy food, or anything like that. And it was always like, just can you get through that one day? And sometimes it was like, I think I'm gonna be done after this day.

Patrick: Yeah.

Kat: But I remember, I thought "Okay but what's the absolute worse case outcome?" And for me, it was move back in with my mom and dad. And I'm like, alright well that's not actually like the worst fucking thing in the world. I'm sure I'll start acting like a bratty teenager after like three days, 'cause that's what happens when I stay with my parents. But it's not gonna kill me.

Kat: So then, it was kind of like acknowledging that I'm not gonna ... Like you're subconscious mind, or your nervous system is screaming at you that you're gonna die.

Patrick: Yeah.

Kat: And so that's why most entrepreneurs flake out. Because they can't handle the emotional pressure, and they can't handle the nervous system pressure. Having this nervous system response that says you're about to get eaten by a lion and a tiger. Like that's a hormonal response.

Kat: When really, it's like if I totally hit rock bottom it would mean living with my mom. And then I would just get pissed about that and then I would go sell some shit. And either way, I'm gonna make it. Right?

Patrick: Yeah.

Kat: So then kind of go, oh why am I letting that shit get to me then? Like, can I get through today? Yes. Do I believe that I'm ultimately gonna make it? Yes. So, keep fucking going. But most people?

Kat: That's why we say one percent within the one percent. Like I know for a fact, like only 0.001 percent would put themselves through what I went through emotionally.

Patrick: Yeah.

Kat: Or what you're going through now.

Patrick: True. Yeah, and then you get stuff and you get so attached to the stuff that you're, that people get scared. And they're so secure, and they get scared to let it go. You know, and in order to get back to the big picture or to get to that next level.

Patrick: But I think about the same thing you think too. I've been thinking of like options too. What's the worst that could happen to me? I'd have to go back down, 'cause I'm from the trailer park. So I have to go back down, and live with my dad.

Patrick: You know, I'd have to go live with my dad. Which I also think, what's something that I would do as a very high level, once I make it? Once I'm living this fucking life of my dreams. You know what I'm saying? Once I'm like able to go and do anything, and live anywhere, and travel the world like I want to. Which is exactly what I'm gonna do no matter what, in three months when my lease is up.

Patrick: I'm really just here because my lease, I have to stay here till this lease is out. You know, then I'm gonna get. Who knows, my lease might be fucked up. Sorry Travis, but he's on the lease with me.

Patrick: But me and him are kind of like going hard together. He's on the same journey. And he's just pretty much like "fuck it". He's got into this as well. Riding on him doing well as well. So it's all good, it's not like I'm totally alone on this thing. It's always good to have a friend, but I think like "What's the worst thing that could happen?"

Patrick: Right? And then it's just something like, if I went down to my dad's and had to stay down there for like a month. This is something that I would most likely, my higher version of myself. My higher level self who's achieved this, this is something that he would probably do. Anyways.

Patrick: Maybe I'm having a good time overseas, and stuff like that. And I'm kinda like, missing the states a little bit, I'm want to just come back and chill with him for like a month. You know? Just post up and just see him for a month. It's probably just something I would do.

Patrick: You know?

Kat: Yeah right.

Patrick: It's just something you would fucking do.

Kat: I mean all the fear, reactions, and emotions it's all based on real shit. Like when money's not coming in, that's a true and real thing. But if you put that aside and you come back to what you know is true inside of you, like you fucking know who you are and that you're going wherever you want to go. And anything that you've ever decided to do in your life and you actually meant it, you have already achieved.

Kat: And even like, what I said on that video today. Like you've literally helped people make millions of dollars?

Patrick: Yup.

Kat: And it's just continually putting aside your own ... Like for those who don't know, 'cause you might see this if you go to Patrick's sales page anyway, but it was Patrick's, not idea, but he helped me get out my idea. And actually express it properly, to launch my inner circle.

Kat: And my inner circle clients know this. But that's like my highest level thing. I actually said in that video, that it makes hundreds of thousands of dollars. And then when I awoke I was like, hold on. It's on track for a million dollars per year, from one stream of income.

Kat: And that was something I'd been trying to bring to fruition, actually since 2013. And I've had a few iterations of it, which just weren't right. And then I got gun shy because I felt like, I just don't fully know how to ... Like I know the vision of what I want, but I couldn't actually get it out of me. And we were sitting on the couch one time and I just was like "Man this is ... I kind of want this, but I don't know."

Kat: And he's like typing away doing his thing, and he's like "Oh well you should just ..." I don't know, I wish I could remember what he said. But, blah blah blah blah blah, something something something. And I just remember sitting there going, "How the ... What? Yes, that's exactly it."

Kat: It was like you read my thought. Like that's ... You've got the skills is what I'm saying. Right? Like you've helped make or build a business that makes five million dollars a year. These are, like I'm not just sitting here trying to talk you up.

Kat: But it's more like, when you feel like "Well what if the worst happened?" Or "What if this or that?" It's like, wait. Look how much I'm already helping people and can help people. It's a done fucking deal. And you'll go through whatever you've got to go through. If you go through some short term period, alright you get rid of all your stuff and it's just you and the camp chair left, you'll probably be happier anyway.

Kat: You'll have the freedom you want to move around the world. And like, it doesn't matter. None of it fucking matters. Whatever's going on right now. Like a year from now, you're gonna look back and be like "It was all worth it".

Patrick: Yeah.

Kat: And it'll be so worth it, because then you can help the people you were meant to help, because you can actually understand it. Like I can understand all that my clients are going through, 'cause I actually went through it. And I was prepared to go through it. Same thing.

Patrick: I'm trying to like, enjoy it right now. That's my big goal. You know?

Kat: Right.

Patrick: I want to enjoy it right now. I want to savour this, and hold onto the moment. And hold onto these moments that I'm here, and learn as much as I can while I'm in these moments. You know?

Patrick: Learn as possibly, as much as I possibly can. Experience and feel, and remember as much as I possibly can from these moments. 'Cause once I cross over the line, and it breaks open for me and you know people start buying my stuff then, you know. My big thing is like, how am I gonna feel after that happens?

Patrick: You know, I'm gonna feel great. I'm gonna feel great, but I'm also gonna be transforming, I'm gonna also have transformed into something else. You know, and it's gonna be just ... I don't know. I don't know how I'm gonna deal with that.

Patrick: That's one of my deep thoughts right there for you, if you will. So.

Kat: I don't think you change. I don't know, like I don't think I've changed. Like my surroundings have changed. I don't think I'm any different to who I was years ago. I think you remember.

Kat: But also because you are actually talking about it openly now you'll just be able to watch your own video advice.

Patrick: Say again?

Kat: Because you're actually talking about it while you're going through it, you're documenting it. So you're not gonna forget because you're gonna have the videos.

Kat: But I don't think you forget. I don't forget any of that stuff. I can remember all the feelings and the emotions of it. And sometimes I think maybe I take having money for granted, or like the kind of [inaudible 00:23:00].

Kat: Like that I never look at prices anymore. Sometimes maybe I take it for granted, but not really. Because I do still, very frequently have moments where I'm like "holy shit", like is this even real? Like how is this possible, it's really only been, you know, a small handful of years since it seems like an impossible dream. But then I always ..

Patrick: You've been doing this fucking shit for like 20 years.

Kat: 20 years, how old do you think I am?

Patrick: No, I'm saying like you been doing this since you were like 10. Since you were like one year old.

Kat: One year old? Actually it was three. But, thank you.

Patrick: There you go. Yeah. Rounding up.

Kat: But I was making money, but I was not holding onto the money. I was in debt, and you know. I was bottoming out. I sold my house that I owned. And that like, make like 30 grand profit on that, and that just disappeared. And then I sold my Audi, which was like my first nice car, an Audi '04. And I loved that car so much, and that money disappeared. And then I sold my little Chinese share portfolio, that I had from my 20s when I was trying to get serious about wealth, and then that money disappeared.

Kat: And then I was even trying to sell shit on Ebay, but back then I didn't have like Channel purses to sell on Ebay. I had things that I was selling for five dollars. But it was really like, every little dollar counted. And then I would go and buy groceries, and I'd get like 30 dollars worth of groceries and I would go through the checkout. And I would never just like, check my bank account because I couldn't handle the fear.

Kat: So I'd just go through the checkout, and basically pray that the card would go through. And sometimes it would, and sometimes it wouldn't. And you just keep going one day at a time, but even though you'd feel like "what if it never works, and what if I'm crazy?" And what if, all the stuff that you think, that everyone thinks.

Kat: But then when you put all that emotion aside, you go back into your core and you go "but I do fucking know though."

Patrick: Right.

Kat: Like when I get out of the drama, I know. Like I just fucking know. It's not up for discussion. I will keep picking myself back up again, until I get there. And then ...

Kat: Now I'm so fucking grateful for all that. And I do remember so much of it. I'm so fucking grateful that it's over. But I'm so fucking grateful I went through it. Because it made me so strong. Like I feel like, I have such high levels of resilience and tenacity and those are some of the most important characteristics for us. For entrepreneurs.

Patrick: Absolutely. And you know I think ...

Kat: It is what you said. Like embracing it now.

Patrick: Well, you know, the think is too, is that I say all this stuff to you and then you just make me think too, that like I've already been here before. And I already overcame. And I'm already pretty much hacked this stuff, you know. Just by being able ... Just like I remember the first time that I actually sold something. Because whenever I first started working with Ryan, it was like he found me.

Patrick: 'Cause I quit my job at the car dealership right? Went through a bad breakup, and it just made me realise, fucking life isn't for me to be putting all my happiness ... It isn't meant for me putting all my happiness into somebody else. That's kind of what kick started, and had me first say "fuck it all". You know?

Patrick: And so I quit my job at the car dealership. I just walked in and it ... This was such a big moment in my life. That I didn't even like, have the questioning or anything like that about that. There was nothing that would've made me stay there. You know?

Kat: Yeah.

Patrick: This is like such a earth shattering thing to happen to me. I guess I was like, I guess I must been about 26 or 27. And it was just, I had put all my chips into this thing, you know? And thought I was getting engaged and this stuff, and like that you know? And then it came crashing down.

Patrick: And I found out she was married to some dude in prison. Long story short. But it was, I just put so much stock into this thing you know? And then it just fucking like, came crashing down. And that was when I first saw the reality, kind of like shift. You know?

Patrick: And I saw this for what it is. And once I started like picking back up the pieces of everything, I just realised like, it's not supposed to be like this. You know? It's not supposed to be, to where I give other things power and control of me.

Patrick: For example, job, security, things like that. And I really just, really, really saw that. Like about a week or two afterwards, you know, after we had called everything off, and everything like that. And I just remember it clear as day. I was just like, immediately started selling all my shit off. And started to trim up. And I started to figure out ways to get out of there.

Patrick: I mean I was not gonna stay there very long, but I eventually, it just... fuck it ...

Direct download: Finding_Satisfaction_In_Your_Art_-_Audio.m4a
Category:general -- posted at: 10:20am AEST

1